Maatregelen en statistieken
Acties verdwijnen vaak in mailboxen, op papieren kladblokjes of in eigen to-do systemen die geen onderdeel zijn van de generieke werkwijze binnen een organisatie. Het overzicht van het totaal aan openstaande acties en inzicht in de opvolging hiervan door verschillende medewerkers is vaak ver te zoeken.
Met de maatregelen statistieken pagina binnen de applicatie is het gedaan met alle losse actielijstjes en heb jij een volledig overzicht van alle maatregelen en taken die uitstaan binnen jouw organisatie.
Op deze pagina kun je zien wanneer maatregelen en taken achterstallig, aankomend of voltooid zijn. Ook kun je openstaande maatregelen en taken direct openen en aanpassen, per medewerker zien welke taken er nog open staan, een tijdspan aangeven om te zien welke taken er voor de aankomende week gepland staan en een verdeling zien van de alle taken over de verschillende medewerkers (om bijvoorbeeld de werkdruk beter te verdelen).
Benieuwd hoe het eruit ziet om al jouw acties in één overzicht te beheren? Bekijk onderstaande video voor meer informatie.